Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. OK, rozumiem

Masaż

Podczas treningu siłowego Twoje mięśnie są eksploatowane do granic możliwości, w odpowiedzi często kurczą się i spinają. Przykurczone włókna mięśniowe mocno przeszkadzają w dalszych ćwiczeniach, często całkowicie je uniemożliwiając. Dlatego tak ważne jest, by zarówno przed jak i po treningu, odpowiednio je zrelaksować. Niezastąpiony w tym jest masaż.

Masaż przed treningiem jest najlepszym sposobem na dokrwienie i dotlenienie mięśni oraz wzmocnienie stawów i ścięgien. Po treningu wpływa natomiast na prawidłową regenerację i nadbudowę zniszczonych włókien mięśniowych, przez co te lepiej się rozwijają. I choć może się wydawać, że rozciąganie niekorzystnie wpływa na tzw. pompę, to faktem jest, że to właśnie dzięki niemu mięśnie lepiej i bardziej równomiernie rosną. Masaż może też być doskonałym sposobem na przyśpieszenie całkowitej sprawności ruchowej po kontuzji.

Jestem certyfikowanym masażystą, swoje doświadczenie w masażu zbierałam na kursach masażu klasycznego chińskiego Tui Na, japońskiego Shiatsu, jak i hawajskiego Lomi Lomi Nui, dzięki czemu potrafię w odpowiedni sposób dotrzeć do każdego z Twoich mięśni i odpowiednio je rozluźnić. Sprawdź, jak mogę Ci pomóc!